• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

hund-/friluftskompis i Östersund

Hej!
Jag är nyinflyttad i Östersund och skulle vilja lära känna fler här i stan, gärna frilufts- och/eller hundintresserade. Jag är 32 år och kommer ursprungligen från Luleå men har bott i Stockholm nio år, tills jag och min sambo bestämde oss för att flytta närmare våra familjer som bor här uppe.

Jag är för tillfället mellan jobb och har mycket tid över, som jag nu spenderar med min 5-månaders valp som heter Dina. Dina är ett energiskt charmtroll som behöver mycket stimulans, så vi söker faktiskt en hundkompis till henne också. Vad det är för hund spelar inte så stor roll, hon verkar gå ihop med alla, bara de är glada och lekfulla. På dagarna promenerar jag och Dina promenerar runt och utforskar Östersund, det är trevligt men skulle vara roligare med sällskap. Om du också har lediga dagar och vill hitta på nåt, kanske bara hänga med mig och Dina på en promenad, så hör av dig!

attachment.php
 
Senast ändrad:
Klart det vore treveligt å promenera. Har en kille på 2år som älskar o springa rundt omkring på skogen, eller kolla läget nere i stan. Själv student, så man råkar ha lite ledigt nu och då. Forsöker oxo träna lite med hunden, och kan behöva en treningskompis.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.