• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

friluftskompis i södra Småland?

Hej!

Jag är en 26 årig ungersk tjej, som bor i Sverige i relativt lång tid, men helt nyinfluttad i Växjö/Alvesta området.
Jag söker kompisar som är intresserade om att vandra, cyckla, åka skidor eller eventuellt om andra friluftsaktiviteter också. Jag har bil.
Hör av dig om du har intresse för att hitta något roligt tillsammans!

Zsofi
 
Hejsan!

Jag är också rätt nyinflyttad i växjö. Låter väldigt trevligt med någon likasinnad.
Själv är jag 21 år gammal och bor här i växjö på söder. Tycker om vandring, skidåkning, löpning, paddling, ja det mesta.

Hör gärna av dig!

// Anna
 
Växjö vekar vara en sista utpost innan friluftsdöden Kalmar. Här finns inte mycket kan jag säga, varken aktiviteter eller natur.
 
du är vi tre

Jag är inte nyinflyttad, har bott hät i ca 2 år. Jag är intresserad av vandring, skidor, cykelturer och god utemat.tänker starta med långfärdsskridskor denna säsong :)

Hittar gärna på något.
Hör av er!
annica
 
Hejsan, här är en till i södra småland, just nu bor jag i Ljungby och tar mig lätt till växjö om något händer där. Jag hittar gärna på en massa! Någon som klättrar kanske, jag har precis börjat.

Mvh
Kathrine
 
Just nu är det ju att klättra inne som gäller, träna upp sig inför sommaren! Jag var i växjö o klättrade på idrottshuset i växjö i fredags tex. Har planer på att iaf åka dit el nått annat närliggande varanan vecka, häng på!

/Kattis
 
Jag bor i Växjö och längtar till att vintern kommer på rikigt. Är ute en del i skogen, speciellt på helger med hund. Tar bilen och hamnar uppåt Asa eller neråt Åsnen eller så...öppen för förslag.
Klättring är inte min grej, så lycka till!
Någon som är sugen på skridskor o skidor framöver, så hänger jag gärna med.
/annica
 
Är med på det mesta, Nån som tänker hitta på nåt någon eftermiddag den här veckan kanske?
Bara ta en promenad eller klättra eller vad som helst...?
 
kessie; sa:
Hejsan, här är en till i södra småland, just nu bor jag i Ljungby och tar mig lätt till växjö om något händer där. Jag hittar gärna på en massa! Någon som klättrar kanske, jag har precis börjat.

Mvh
Kathrine

Hej Har du gått någon klätterkurs? Bor också i Ljungby och har planer på en klätterkurs, har kollat in Halmstad klätterklubb som verka bra. Hur är det i Växjö, är det någon bra klubb?

mvh Fredrik
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.