• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompis Osby/Hässleholm/Kristianstad etc.

Står precis i bergrepp att flytta ner till Osby i norra Skåne.

Söker därför efter andra friluftsintresserade att hitta på saker, och kanske träna, med. Allt från en hundpromenad till längre turer. Är intresserad av det mesta såsom vandring, skidåkning, fiske, kajak, kite och allmänt friluftsliv. Dock har jag just nu lite extra fokus på långfärdsskridsko, inlines och cykelträning inför vätternrundan. I min profil kan ni läsa lite mer om mig om det är intressant.

Hör av er här eller via mail!

/Andreas
 
*skogsabstinens*

hej! malmöbo som pluggar till sjuksköterska... jag vill ut i skogen! ;-)
/emma
 
Vår!

Våren är nu här på allvar så jag passar på att "uppa" denna tråd...

Inlines, cykel, kajak, skåneleden? Någon?

/Andreas
 
Gärna!

Har varit ute varannan helg nu och det hade varit kul att få med sig någon/några! Av någon anledning kan jag bara inte få nog. Ska nog ut i helgen igen!!

Hör av dig! Jonas_barr@hotmail.com
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...