Houdini Power Houdi....!?!

Tjena..

Någon som har erfarenhet av Houdinis power hood?!?

e sugen på en men undrar om den är så bra/skön som alla säger..

mvh kim..
 
Bästa plagg jag har används i stort sätt alltid och funkar året om. har bestämt mig för att investera i en till för att ha flera färger.
 
gött..

ja då blir det en då, såg att det finns limited edition på addnature så jag slår till..
Tack så hjärtligt för svaren..

se ya ´all out there..
mvh kim..
 
Det är kanske den bästa tröjan som gjorts faktiskt. Jag har en sen kanske fem år och den börjar bli lite sliten men räknas ändå som favorittröjan. Det jag tycker är lite dumt var när de gjorde om den med dubbla lager vid muddarna, jag har den gamla varianten men har när jag provat den nya kommit fram till att det blir knölit under en jacka. Om jag har förstått det rätt har de även ett tjockare tyg i tröjorna sen ett par år tillbaka.

I vilket fall: ett mycket bra köp.
 
Favorit!

Den gamla modellen är mycket skönare (mjukare, följsammare) än den nya, men Addnature sålde nyligen en begränsad upplaga av den gamla. Kanske har de kvar några än? Köp isf!
 
Jag vet att alla älskar den, så just därför ska jag skriva lite om ormen i paradiset: Ett problem med sagda tröja är att den hellånga dragkedjan gärna korvar sig på magen, så man får en konstig kulmage om man inte sträcker på sig i kadettstil hela tiden. Värt att prova först alltså. Just därför valde jag en med 1/3-dragkedja...
 
Ett problem med sagda tröja är att den hellånga dragkedjan gärna korvar sig på magen, så man får en konstig kulmage om man inte sträcker på sig i kadettstil hela tiden.
För mig händer det bara med den nya, stelare modellen. Den gamla följer min vältränade kropp utan att bilda kulmage. :) Däremot krånglar min dragkedja lite efter ett par år.
 
För mig händer det bara med den nya, stelare modellen. Den gamla följer min vältränade kropp utan att bilda kulmage. :) Däremot krånglar min dragkedja lite efter ett par år.
Det var ett par år sen jag provade en i affär, så jag trodde det var "gamla" modellen... Kanske ändras efter ett par tvättar? Ofta är ju priset man får betala för en mindre stel dragkedja just att den kärvar istället, precis som du beskriver. "Felet" för min del kan också ha berott på att jag har kroppsformen "Jack och bönstjälken", och måste ha L för längden men nog skulle klara mig med en S på bredden...

Min erfarenhet är att alla plagg, ffa jackor och tröjor, där tyget är väldigt mycket mjukare (helst stretch!) än dragkedjan, är utsatta för problemet med "kulmage".
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ringnes Houdini Power Houdi Kläder 4
arvidsson.anna Houdini Pitch Jacket - någon som testat? Kläder 0
branfeldt Houdini Wooler Houdi, erfarenheter??? Kläder 14
alexl Houdini gånger två Kläder 10
emil.martinson Houdini fusion gear pants Kläder 5
niklasaxelsson Houdini Cloud Nine Kläder 0
samohtII Houdini Kläder 3
marquiizen Houdini mr. dunfri Kläder 0
marcusen Houdini Surpass Kläder 6
Kjallke Houdini guide pants Kläder 4
limmE Houdini houdi (M) Säljes Kläder 2
Smogz Andra märkens motsvarighet till Houdini Houdi? Kläder 4
fredde314 Houdini Fusion Jacket Kläder 6
loewen Houdini Kläder 1
Easthill Norröna Svalbard Flex1 Pants VS Houdini Motion Pants - Hurricane Kläder 3
tsebring Houdini Liquid Rock Pants för löpning? Kläder 4
oavsett.vad Houdini Motion Pants för dom svenska fjällen? Kläder 3
Alvide Houdini Fusion Guide Pants (Fusion Gear Pants) Kläder 0
Charli28 Houdini switch jacket - tillräckligt varm? Kläder 0
Snubblaren Houdini? Kläder 24
packåsnan Alternativ till Houdini Men's Liquid Rock Pants? Kläder 9
joanpann Houdini-brallor? Kläder 4
PJE Houdini Kläder 0
9219 Houdini Kläder 2
langby Polartec Power Shield Pro Kläder 3
perwickström Power Shield och impregnering Kläder 5
Mathew Skillnad mellan Thermal Pro och Power Tretch? Kläder 1
mellgren Polar Tech/Dry Clime/Power stretch/Windstopper Kläder 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.