Houdini

Tänkte köpa Houdini Speed Boxer. På papperet verkar de vara riktigt bra. Någon som har erfarenhet av dem? Hur varma är de? Tänkte huvudsakligen använda dem på sommaren? Och viktigast av allt, hur är de i storlekar? Är de stora eller små eller någonting annat? Någon som vet var de finns på nätet (på addnature finns de inte i min storlek iaf)?
 
Houdini Speed Boxer är väl så bra som något annat. Jag köpte två par på rea, och har inte ångrat mig. Upplever inte att de torkar snabbare än andra material (coolmax, powerdry), men de sitter bra och är sköna att röra sig i. Litet minus möjligen för att utrymmet för "paketet" är lite snålt tilltaget, varför de ädla delarna tenderar att peka än hit, än dit. Kan iofs bero på att jag köpte stl S (är M normalt), eftersom S satt bättre i midjan. Upplever dem alltså som lite stora i storlekarna.
 
Bra kalsonger.

Jag har ett par Houdini Speed boxer kalsonger,och jag tycker att dom är riktigt bra. Dom är något stora i storlekarna,men inte så att dom hänger. Man kan ha dom på sommaren när man tex joggar. Dom är väldigt tunna och blir inte för varma. Man kan köpa dom på http://www.sweclimb.se om du inte hittar någon passande storlek hos Addnature.

/David
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.