Hjälp mig fort!

Snyggt jobbat Martin! Den där kartan kommer jag ha nytta av nästa gång jag passerar huvudstan.. Kanske dock inte helt bra med tanke på min ekonomi men men..

/David

dave1; sa:
Snyggt jobbat Martin! Den där kartan kommer jag ha nytta av nästa gång jag passerar huvudstan.. Kanske dock inte helt bra med tanke på min ekonomi men men..

/David
Vådå?

Till prylar finns det ju alltid pengar, man måste ju inte ha kläder till vardags, mat är ju också rätt onödigt:)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Nâ?

Vore intresant att fâ ta del av en prylgalen jämtes intryck och reflektioner efter en helg lángs strâket....

Mvh / Mats

en summering...
-3 st Naturkompaniet (ryggsäckar och kläder till tusen)
-Playground (flashig butik, stora ytor och överskådligt)
-Sportkompaniet (en butik i min smak. Plottrigt trångt och mycket)

Inköp: ett st spänne till min ryggsäck a' 20:-

En fördel med Stockholm är det stora utbudet, samtidigt blir oöverskådligt. Nu kan det ju hända att man som infödd har bättre koll på läget (till skillnad från vissa andra ;-)) ) I Östersund har vi i "city" 6 st butiker med frilufts/sport prylar inom en radie av ca 200 meter. Det är således väldigt överskådligt och tro det eller ej, det mesta får man tag på (ok, man har inte 100 olika ryggsäckar att välja mellan, men det utbud av säckar som finns är tillräckligt gott.
Sen har vi i Jämtland de årliga reorna hos lundhags (50 - 70% rabatt), där man gör sina största inköp för en billig penning!

Det var mina reflektioner från lördagens utflykt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips