Hjälp mig fort!

Snyggt jobbat Martin! Den där kartan kommer jag ha nytta av nästa gång jag passerar huvudstan.. Kanske dock inte helt bra med tanke på min ekonomi men men..

/David

dave1; sa:
Snyggt jobbat Martin! Den där kartan kommer jag ha nytta av nästa gång jag passerar huvudstan.. Kanske dock inte helt bra med tanke på min ekonomi men men..

/David
Vådå?

Till prylar finns det ju alltid pengar, man måste ju inte ha kläder till vardags, mat är ju också rätt onödigt:)

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Nâ?

Vore intresant att fâ ta del av en prylgalen jämtes intryck och reflektioner efter en helg lángs strâket....

Mvh / Mats

en summering...
-3 st Naturkompaniet (ryggsäckar och kläder till tusen)
-Playground (flashig butik, stora ytor och överskådligt)
-Sportkompaniet (en butik i min smak. Plottrigt trångt och mycket)

Inköp: ett st spänne till min ryggsäck a' 20:-

En fördel med Stockholm är det stora utbudet, samtidigt blir oöverskådligt. Nu kan det ju hända att man som infödd har bättre koll på läget (till skillnad från vissa andra ;-)) ) I Östersund har vi i "city" 6 st butiker med frilufts/sport prylar inom en radie av ca 200 meter. Det är således väldigt överskådligt och tro det eller ej, det mesta får man tag på (ok, man har inte 100 olika ryggsäckar att välja mellan, men det utbud av säckar som finns är tillräckligt gott.
Sen har vi i Jämtland de årliga reorna hos lundhags (50 - 70% rabatt), där man gör sina största inköp för en billig penning!

Det var mina reflektioner från lördagens utflykt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips