Hemgjorda kablar?

Är det någon som vet om det finns nån firma som säljer kontakter som passar magellans gps:er för den som vill bygga själv? Clover har ju bara till Garmin.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Kablar och kontakter för magellan

Nu finns kontakter och även ett kombikablage. Vi kommer att ha nästan samma sortiment för Magellan som för Garmin. Om det är något du ser för Garmin som vi inte har för Magellan - fråga, vi har inte hunnit fundera över priser för allt ännu.

MVH/Christer på Clover

(Reklam? Ja, kanske men jag går bara in där någon ställt en fråga..)

Re: Kablar och kontakter för magellan

stigvig; sa:
Nu finns kontakter och även ett kombikablage. Vi kommer att ha nästan samma sortiment för Magellan som för Garmin. Om det är något du ser för Garmin som vi inte har för Magellan - fråga, vi har inte hunnit fundera över priser för allt ännu.

MVH/Christer på Clover

(Reklam? Ja, kanske men jag går bara in där någon ställt en fråga..)

Väldigt bra konsumentupplysnig skulle jag vilja kalla det
/Runar
[Ändrat av errbe 2002-12-25 kl 20:55]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips