halå jägare!

sluta att tjafsa med veganerna dom vill ändå inte förstå vad det hela går ut på. Låt oss prata om jakt istället. jag har skaffat mig en labb ivår och är intreserad av att få tag i bra litteratur om jakt träning, både spår och apport.

tacksamm om hjälp.

kommihåg skytteträning i sommar. för viltets skull.

ha en trevlig sommar!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Köpt sjöfågel?

Eller menar du labrador? Skämt åsido så anser jag att varje hundägare borde läsa Etologi och dressyrlära av Erik Wilsson. En liten,dyr bok med tråkig titel men otroligt underhållande och lärdomsfull!

Sten Christoffersson har skrivit bra och lärorika böcker om jakthundar, dressyr, jaktträning samt apportering och spår. Betoningen ligger på fågeljakt.
Hoppas det går bra för dig och hunden och tänk på att skynda långsamt i alla moment.
Roland-jägare med stötande och apporterande hund som hoppas på en givande höst...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips