glad kvinna soker sallskap

Hej!
Jag soker nagon trevlig person (helst :) ) som inte har nagot emot att lara mig att segla/lata mig hanga med och titta, eftersom min kompis skulle lart mig men fick forhinder, sa eftersom jag verkligen ville komma igang i ar sa tankte jag att det maste ju finnas nagon som inte har nagot emot att fa lite glatt sallskap nan gang ibland....!?

Jag ar 26 ar, spontan, envis, glad, vindsurfare, positiv, mamma, klattrare, skogsmulle, snowboardare, och batvan, dock ej segelbatar :(

jag har speciellt ett intresse for langkolade 8-9 meters batar, havskryssare/langfards batar, men allt kan va kul. blir vad man gor det till :)

SNALLA ta kontakt har om det later kul :)
(sa kan jag maila telenr. sen isadanafall)

Mvh. Moa
 
Sjöscout

Hejsan
Bor du i närheten av malmö så kan du bli sjöscout då har man alltid tillgång till båtar och folk som vill segla. Vi har aktiviterer för alla över 16 år på måndagar och det behövs inga förkunskaper, se vår hemsida
http://km-sjo.scoutkar.nu/

Annars så kolla vad som finns i närheten av där du bor sjöscouter eller seglarklubbar de flesta klubbar har anslagstavlr där folk efterlyser besättning tyvärr så vill de flesta ha folk som kan segla men ibland har man tur.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.