Friluftsliv i Nkpg

Hej,
jag är ny på sidan och i sammanhanget men önskar komma i kontakt med andra glada amatörer (eller proffs) som vill ge sig ut på kortare och längre strapatser för att tex vandra eller paddla!

Är det någon som känner till något forum för sådant, eller är det här en bra plats!?
 
Det finns en Vild! är en friluftsförening vid Linköpings universitet, den består faktiskt mest av alumner nuförtiden och ett antal av dessa bor i Norrköping, det är bara att ta kontakt med dem och hänga på.
 
De flesta är är rätt vana vid friluftsliv, tre av dessa var med i reportage i Utemagasinet nr 3 i år om jag inte minns fel. Men det brukar nästan alltid finnas med någon som är rätt ny, de lägger aktiviteterna på en nivå som passar alla.
 
Jag pluggade på LiU för något år sedan och va på något infomöte med Vild!. Det va en trevligt samling folk och dom ger sig ut på aktiviteter som passar. Det är inga problem att som nybörjare följa med på det allra mesta dom gör.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
nj-tec Åland - friluftsliv med barn! Expeditioner 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.