Fri Flyt läsvärd sevärd?

Har aldrig hållt ett ex av Fri Flyt i min hand men när jag tittar på innhållsförteckningar och bilder på deras hemsida www.friflyt.no så kommer genast en önskan att teckna en prenumeration.

Det visade sig inte vara helt enkelt. Jag kunde skriva in en adress men man kunde bara välja Norge som land!!! Detta trots att det var olika prenumerationspriser i Norge, Europa utanför Norge respektive utomeuropeiskt. Denna Catch 22 var lite enerverande.

Någon av er som prenumrerar på Fri Flyt? Omdömen? Hur gjorde ni för att prenumrera?

Thure
 
Jag prenumerarade på FriFLyt ett tag, men jag skickade skickade in lappen från papperstidningen. Men det är en trevlig tidning tycker jag.
 
Jag prenumererar inte på Fri flyt, men på systertidningen Terrengsykkel som beställs på samma ställe. Mailade och frågade hur jag skulle göra och fick till svar att det bara var att skriva i landet i ett annat fält. Kommer dock inte ihåg vilket just nu.. Finns det nåt för övriga upplysningar eller så? Kör det där isf. så fixar det sig nog.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
carl Fri Flyt Telemark 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.