Frågor om Berghaus crusader

Hej
Till er alla som är ägare av Berghaus crusader.
Fick hem min igår och glad i vågen så gick jag o hämtade ut den på mitt postbud.
När jag kollar mellan väggen till sovsäck facket så hittar jag två revor av någon som har skurit med kniv.
Min fråga till ni andra crusader användare om ni har samma skurna revor? eller har jag fått ett månads exemplar.

Bilagor

• PICT0001.jpg
    PICT0001.jpg
    37.8 KB · Visningar: 614

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Har en Crusader

I botten invändigt finns en avskiljare som sitter över bottendragkedjan som man kan stänga med ett dragsnöre och få två fack i ryggan. Detta tygstycke har två öppningar i vardera hörn mot ryggen, dessa hål har ungefärligt storleken av en tennisboll. Om det är detta du menar? Det ska vara så.

P.S.
Ta en bättre bild så är det lättare att identifiera eventuellt fel!?

Mvh troswe

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips