Forumprenumeration

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
automatisk radering i din mail-klient?

Jonas P; sa:
clindh; sa:
Det finns tyvärr ingen sådan funktion i denna gamla version av forumprogramvaran.

Tråkigt. Inkorgen blir full fort och de nya inläggen är inte så intressanta...

Men då vet jag

Kanske du kan få ditt mailprogramm att automatiskt radera mail med vissa ord i rubriken - då slipepr du se dem annat än i papperskorgen. De flesta vanliga mailprogram har dessa funktioner. Säl i hjälpen för just ditt mailprogram - funktionen kan t ex heta automatisk sortering eller liknande.

/Patrik

Vissa abv de inläggen som jag gör och vill ha bevakade får jag bara ett svar på, andra har "hakat upp sig" och tycks fortsätta för evigt, tex friluftssinglar och kikare. Går detta inte att årdna på något sätt...det börjar bli fruktansvärt enerverande?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips