Försvunnen hemsida

Vid ett flertal tillfällen har jag varit inne på Björn Tomasson design´s hemsida och dreglat över hans fina träkajaker, när jag nu äntligen bestämt mig för att beställa en ritning och bygga mig en kajak så har hemsidan gått upp i rök..!? Är det nån som vet eventuell ny adress till denna sida eller om det är nedlagt 4-ever?

Tack på förhand /Thomas

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Återuppstånden!

Hej Thomas

Min hemsidas plötsliga försvinnande skulle kunna bli en sämre dokusåpa i TV. Telia har nämligen slarvat bort den, och gjort det så grundligt att den inte går att återskapa på samma adress, inte ens i form av en vidarelänk! Så jag har fått börja om från början.

Efter en vecka på tillfällig adress kommer min hemsida nu att vara bofast på en egen domän (jag avstår visligen från vidare samarbete med Telia).

Ny adress är http://www.thomassondesign.com

Samtidigt har jag passat på att uppdatera både innehåll och utseende - med mer material, enklare sökning, fler och större bilder mm

Björn

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips