Flugfiske

Flugfike är nog det roligaste som finns vi var uppe i dalarna för två veckor sen och det var så härligt
fast att det inte alltid var bra väder jag fick i alla fall 3 stycken på fluga min fiske polare fick 4 st...
.......skit fiske på er..........

Flugfiskare...

...är ju iallmänhet nyfikna också, så man måste ju fråga. Vad fick ni, på vilken fluga och i sjö eller strömmande vatten?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Självklart

Ja du det var ju en fluga som vi har fått av min plast farsa jag vet inte vad den heter..och sju fina regnbågar fick vi...det var i en sjö det vakade nästan överralt ibland....för er som vill veta var det i en sjö som heter mellantjärn...//jakob

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips