Fjällräven Keb byxor - hållbarhet?

Ja, det är lite svårt att möta sådana kommentarer! en Annan kommentar jag har fått, men den gäller min Abisko eco-shell jacka som började läcka in vatten i nacken, var att jag inte har tvättat den så ofta som jag borde! Hon menade att svetten förstör jackan och att man måste tvätta den efter varje tur. Sade till henne att jag svettas inte så ofta i nacken samt visade att ”fodret” hade lossat och då sade hon att det är svetten som har gjort det och att de inte skulle ta emot reklamationen. Bad henne att skicka den till fjällräven för bedömning vilket hon gjorde men var inte så glad på mig!

Det var inte meningen att klaga och verka sur! Inser när jag läser min text att jag behöver vända mig till annan butik/leverantör.
Vad sa Fjällräven om din Abiskojacka?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips