Fjällräven Classic

Ska ut och fjällvandra för första gången, ser att jag har bokat samma vecka som Fjällräven Classic pågår. Men Jag går från Vakkotavare den 11/8 och beräknar komma fram till Nikkaluokta den 15/8.
Blev lite osäker på att det kommer kännas som E4:an om jag kommer möta alla som deltar på den vandringen. Men jag tror dom redan har passerat Singi innan jag kommer dit, vad tror ni?

Tacksam för svar:)

Simris10

De brukar starta under 3 dagar, dvs i år 8-10 Augusti från Nikkaloukta. Om man antar att sista startgruppen passerar Singi 12-13/8 så borde du klara dig från jippot;)

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tack för svar:) Ja då klarar vi oss nog, ska sova i Singi 13-14/8. Kul att dom arrangerar saker, men som för oss då det är första fjällvandringen, så eftersöker vi stillheten och lugnet. Då vill vi inte "krocka" med en hel karavan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips