Finns det inte Expeed SynMat 9MW?

Jag som trodde jag hade bestämt mig! Men hittar bara SynMat i LW, onödigt tungt och långt för mig ...
Någon som har hittat 9 MW?
/pling!

Om det ens funnits så finns det i vart fall inte längre. Medium/regular 50 cm eller vad de är breda och 183 långa har funnits, men nu får du titta på en 7a eller någon i UL serien om du vill ha något annat än Long-wide.
Lättare underlag, tunnare material, kortare garanti -> mer pengar spenderade per kund.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Har sätt den på någon amerekansk sida, var och letade efter den med förut, fick bli en large istället, fick min för 950kr från england ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips