Fasta hastighetskameror var finns de?

clindh

Forumvärd
Nu tycker jag väl det är dags att avsluta den här tråden; Utsidan är ett friluftsforum och jag ser inga som helst kopplingar till friluftsliv i den här diskussionen - förutom önskan att komma snabbare fram till klippan eller vad det nu är, utan böter ;)

Re: Re: Kameraboxar nu på vägverkets karta

tango; sa:
KOllade på länken och hittade länkar till kameror Göteborg resp kameror Stockholm men det verkade vara trafikövervakningskameror (typ webkamera) och inte hastighetskameror (som bara plåtar fortkörare). Något menyval "Polisens kameror" hitatde jag inte.
Titta igen, "Polisens hastighetskameror" finns alldeles ovanför de alternativ du nämner i menyn.

===============================================

Förlåt Christer, jag skickade detta svar innan jag sett ditt inlägg. Vi respekterar självklart webbplatsens önskemål och tråden verkar ändå mest stå och stampa. Skicka era positionsbidrag och övriga synpunkter till e-postadressen som finns på http://www.rindar.net/Hastighet/Index.htm

Om behov uppstår startar vi en diskussionsgrupp på något ställe som har med motor och trafik att göra och där den passar bättre.

Tack Utsidan för visat tålamod!
:)
[Ändrat av PR 2002-06-17 kl 15:13]

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips