Expedition Svalbard

Hejsan! Söker efter personer som är intresserade av en expedition till Svalbard Mars 2006. Vi är två killar som skall skida till Newtontoppen på Svalbard. Problemet är att vi behöver 2 personer till och undrar därför om någon är intresserad?

Du som vill följa med bör ha erfarenhet från tidigare vinterturer och glaciärturer.


Tel: 0707-276194
Mail: peter@vildmarkssidan.se
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Svalbard

Hur gick det för er? Kom ni iväg? Hur var det?

Börjar bli lite intresserad av att göra nåt liknande så det vore kul att höra vad ni har för erfarenheter av det.

Mvh Johan
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.