Ett bustroll som börjar känna sig ensam i skogen, hihi

  • Trådstartare modlic@hotmail.com (Maria W)
  • Start datum

modlic@hotmail.com (Maria W)

Gäst
Hej


Jag är en busunge på 24 år som bor mitt ute i skogen och är nu sugen på att utforska nya skogar och åar och det helst med kanot. Är även du ett bustroll och känner för att busa med mig så skriv gärna
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
tomtar o troll..

JA!! jag är ännu ett troll som vill utforska vidderna utanför min sjumila skog..
vad har du för idéer? själv är jag scout vilket hjälper mej en hel del med strapatserna.
nu är det ju snart vinter, så risken att snöa inne finns ju, men man kan ju utnyttja snön också..

hoppas du lyckas!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.