Jag har som ambition att mina barn ska växa upp med närhet till naturen i lagom doser och utifrån mina modesta kunskaper om friluftsliv. Vi brukar vara ute i skog och vid/på hav samt numera även så smått i fjällmiljö. Kul! Fast jag kan sakna vuxensällskap ibland. Det borde väl finnas fler föräldrar som jag? Jag är 40 och har barn i skolåldern. Vi bor i Uppland och är intresserade av dagsutflykter och äventyr med enstaka övernattningar, gärna i tält eller på vandrarhem. Låter det likt dig, eller vill du träffa en mamma med ovanstående signalement, hör gärna av dig direkt till min låda eller här i tråden. Detta är inte tänkt som en traditionell kontaktannons ( vi vill väldigt gärna hitta likasinnade vänner på detta sätt, kön och ålder spelar mindre roll!) men visst, är du en kvicktänkt, vänlig och händig karl i dina bästa år, som dessutom är en hejare på att uttrycka dig i såväl tal som skrift så, jaa
- skriv!
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Enföräldersfamilj söker friluftsvänner
- Trådstartare jamen
- Start datum
Liknande trådar
Liknande trådar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kille (gubbe) på 45 med son på 3 1/2 söker någon att utöva friluftsliv med.
- Börjat av Stiffmeistern
- Svar: 0
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-