divemasterutbildning i thiland

jag ska spendera en längre tid i thiland denna vinter och tänkte uppgradera mitt dykcert från open water till divemaster - e det någon här som har erfarenheter av detta, vet ngt om kostnad? kanske till och med ett tips om lämplig firma rayley-aonang trakten

Tänk på..

Nu kanske du redan dykt en del som OW och har tänkt ta utbildningen i etapper? I så fall, way to go! För jag hoppas att du inte tänkt dig rusa igenom då du som DM faktiskt sedan får ett visst ansvar över de kunder (dvs om du tänkt arbeta som DM) du följer.

Hoppas du får mer konkret svar men annars får du väl svara så kan du få tips på dyksiter med liiite mer aktivitet :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips