• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Cykel till Italien i Juli någon?

Hej!
Tänkte ta hojen med packning och dra ner genom Europa till Italien i sommar, antagligen med Malta som slutmål. Någon som har samma planer eller som tycker det låter kul så hör av er så kan vi följas en bit på väg /Magnus

Kanske ses där?

Hej Magnus.

Kommer befinna mig i Sydtyrolen, förmodligen mest i Italien runt Bolzano för att kombinera cykling med vandring. Skall möta flickvännen i Innsbruck och sen härjar vi i området v. 29-31. Efter det drar jag vidare själv mot Slovenien och Kroatien. Du har ju min privatmail så hör av dig om du vill ha min hotmailadress.

Ha det!

...Johan...

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Gjärna nästa sommar.

Hej Magnus. Går själv i liknande tankar men för mig kan det inte bli förrän sommaren -03. Tänker du cykla även den sommaren är du välkommen att skicka ett mail så kanske vi kan ta sällskap. Helst skulle jag vilja se Frankrike och Spanien men eftersom jag inte sett något av Södra Europa spelar det inte så stor roll.
Hälsningar Gustav.

Hej!
Sommaren 03 vet jag inte hur jag skall tillbringa än. Kanske jobbar jag, kaske kör jag Östeuropaturen som jag alltid drömt om att kunna göra (cykla till Istanbul). Det är ju ett bra tag tills avreseatum dit hursomhelst, mycket tid för planering :)
/Magnus

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips