City Navigator v9 non NT fel routing i Schweiz -iq3600

Användare har funnit att programmet inte låter en välja motorvägar i Schweiz. Det är fel även i Österrike. Den som tänker sig köra ditåt bör därför ha v8 på ett separat kort.

Garmin lär vara medvetna om problemet men för att åtgärda det behövs en patch till firmware och dom tycker inte det är bråttom eftersom iQue 3600 utgått ur sortimentet.

öjligen fungerar det korrekt med 3600a.

Alla du som har bådadera kan väl testa.

diskussion på brighthand com garminforum.

Kan inte prova. Jag har inte brytt mig om att uppdatera till version 9 i någon iQue. Det har fungerat med version 8, det vet jag, men det skriver du ju också.

Anders

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips