Carvingskida

Hej!

Jag skulle vilja ha tips var man kan köpa bindning som passar slalompjäxor till min carvingskida. Jag är nybörjare och behöver ej det värsta.

Om någon har en bindning att sälja blir jag glad.

Mvh Henrik

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag har...

Hejsan,

Jag har ett par sprillans nya F2 Freecarve som även passar till slalompjäxor. Jag skall testa dom i helgen för att se om jag gillar dom. Om inte köper jag nog värstingmodellen istället. I så fall är dom till salu. Freecarve modellen är inte lika styv som andra modeller och passar därför bättre till slalompjäxor som är mycket styvare än hårda snowboardpjäxor.

Hör av dig om du är intresserad. Nypriset ligger på 1200 :- (billigare bindning finns inte)

maila på stormfinder@hotmail.com

Köpa..

... Jag såg att Rockaway Beach på Gamla brogatan i STHLM hade F2 brädor inne med bindningar och skor och greejer. Hör med dom.

Stalle

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips