Cartesia AB, en GPS-partner i framtiden!

• Trådstartare johan.haraldsson@home.se (Johan Haraldsson)
  • Start datum

johan.haraldsson@home.se (Johan Haraldsson)

Gäst
Hejsan!
Jag tycker att alla frågor som rör GPS, och även köp av GPS kan med fördel diskuteras med Cartesia AB.
www.cartesia.se är dess internetadress, 0950-12005 är telefonnumret.
Cartesia AB är ett heltäckande GIS-företag, som jobbar med allt från att framställa kartmateriel till att leverera kompletta GIS-system till större företag och organisationer.
Kunskapen inom området sägs vara bäst i landet just inom GIS. Cartesia kommer att bli Nordens största GISföretag snart, man förvärvar fyra GISföretag i södra Sverige(MaurexAB, Spatial Tech AB, AG-Com och ForestMan)
Den som kan GPS bäst på Cartesia är Robert Lycksell, och kontakta honom med fördel vid alla funderationer kringa såväl kartdata som GPS enheter.

Mvh

Johan Haraldsson

gunnar@engtech-lkpg.se (Gunnar)

Gäst
Vilken blygsam reklam!!!!!!!!!!!!!!

OK, åter till den gamla frågan, får man göra reklam för ett företag här?
Jag är tveksam, även om jag gärna skulle :).
Debatten blir ofta rätt trist om man börjar med reklam & ha annonser i sådana här forum.

Gunnar

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

johan.haraldsson@home.se (Johan)

Gäst
Rekalm ? Det kallas KUND!

Hejsan
Hmmm, jag är kund som nyss deltagit på Cartesias användarmöte. Jag fick stor respekt för företaget, och vill gärna delge er detta. Men men, får man inte rekommendera en leverentör som visar sig vara mycket bra, då är ju forumet värdelöst.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips