Canon EOS 30???

Undrar om det finns någon med erfarenhet av Canons EOS 30. Funderar på att byta upp mig från min 300 för att få lite kraftigare och snabbare kamera. Synpunkter tips osv mottages tacksamt.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
swnet.foto

där finns en tråd från 22/1 som diskuterar exakt ditt val. de flesta verkade överens om att det ofta är bättre att lägga sina extra kronor på bättre optik än att uppgradera ett hus (som oftast är mkt bra).

personligen tycks ingenting hjälpa- säljer nog snart min kamera inkl all dyr (och billig) optik...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips