Broen fra kungsleden mod Cuhcavággi!

Ja bron finns på plats så vitt jag vet! Inga problem under sommaren 2006 iaf, inte 2005 heller så vitt jag vet. När var du där 2005?
/emma
(som var stugvärd i Hukejaure 2006 o i Sälka 2005, och därför tycker jag borde ha rätt bra koll på cuhca-bron!)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Emmma; sa:
Ja bron finns på plats så vitt jag vet! Inga problem under sommaren 2006 iaf, inte 2005 heller så vitt jag vet. När var du där 2005?
/emma
(som var stugvärd i Hukejaure 2006 o i Sälka 2005, och därför tycker jag borde ha rätt bra koll på cuhca-bron!)

Jeg var der i midten af september 2005 og da så det ud som om den lå på bredden. Men måske tages den op for vinteren.

jag vet faktiskt inte om det är en sån bro som lyfts bort. men det verkar ju så på det du säger. Kan tänka mig att det är en del vatten där under vårfloden..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips