Bra sandaler?

Någon som har tips på bra sandaler av "Tevamodell" att använda vid kajakpaddling? Tidningsannonserna svämmar ju över av erbjudanden med billiga sandaler, men frågan är hur väl lämpade de är för paddling och vilken kvalitet de har?

Köp Teva

Det är inget snack om saken......

Har hafft mina Terra-Fi i fyra år

De håller fortfarande...........min kära moder gnällde över att de kostade 900kr men hon har förstått att det var värt det......Hade merrel-sandaler tidigare men de gick sönder efter två veckor......

så chansa inte utan köp TEVA ........ mitt tips e terra-fi ,.....de är dyra men gudomligt sköna

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Teva - igen

Teva är nog ett bra (men kanske aningen dyrt) val. Fast frugan tycker att de luktar...

Teva-alternativ!

Hej! Det kan låta konstigt men jag valde Nike-sandaler framför att köpa ett par nya Teva när mina gick sönder(i förtid!). De är mycket bra att vandra i då gasklacken dämpar bra. Upplever att de är stabilare än Teva då sulan är mera vridstyv(provade ca 20 par). Sandalen är enligt Nike anpassat för vatten aktiviteter, något jag tycker stämmer då remmarna i vått tillstånd ger bra stöd utan att skära in. Luktar mindre än Teva´s då de saknar smuts samlande mönster inne i sandalen. Recension:
http://www.utsidan.se/recensioner/visaobj.asp?ID=622

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips