Hej hopps
Om jag har en expanderbult på 10 mm ska då borren vara lika stor eller ska den vara typ 9.5 mm
Om jag har en expanderbult på 10 mm ska då borren vara lika stor eller ska den vara typ 9.5 mm
Så allt du inte vet skiter du i eller? du tar alltså inte reda på sådant du vill veta?
Resonerar du på samma sätt på jobbet. ÖÖÖÖ Jag vet inte hur jag ska göra den här uppgiften så jag skiter i det istället för att ta reda på det. Då kommer man inte långt här i livet.
Så allt du inte vet skiter du i eller? du tar alltså inte reda på sådant du vill veta?
Resonerar du på samma sätt på jobbet. ÖÖÖÖ Jag vet inte hur jag ska göra den här uppgiften så jag skiter i det istället för att ta reda på det. Då kommer man inte långt här i livet.
Det är bara så tråkigt att jag ställer en fråga för att jag är intresserad och då kan man svara lite mer konstruktivt typ. Vad kul att du tänker bulta upp en nytur tänk bara på att...... bla bla.
Och fråga någon som gjort det förr. Vilket jag har gjort. Det är också trist att en simpel fråga mynnar ut till något helt annat. Det är ingen som kan köra bil utan att övningsköra. Det är heller ingen som kan bulta utan att ha tillräckligt med kunskap därför skaffar man sej detta.