• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bilplats till Nissedal 2:a - 6te Juni finnes

Kommer att Lämna Göteborg för att tradda i Nissedal torsdagen den 2:dre till måndagen den 6:te.

För er som inte känner till Nissedal så är det ett multipitch berg med leder uppemot 550m.
Berget är sva med grader ifrån fina 4:eek:r till 7+ om jag inte missminner mig.

Finns även någon några sportleder men om det är sport ni jagar så har ni kommit helt fel

Kan varna för att nissedal är känt för att regna berget torkar dock upp otroligt snabbt och bjuder på många fina leder klassiker som "Via Lara - 4+", 'mot sola - 5+' och "Haegar 6+ (tror jag den heter).

Vi kommer åka Minibuss/alt SUV (beroende på uppslutning) upp och jag har plats för 1 eller 2 replag beroende på hur kompisgruppen svarar på mitt förslag.

Pris: Endast att vi delar på soppan så uppskattningsvis 350-450kr/pers.

Vid eventuella frågor

Om ni saknar kammar så har jag ett set med Camelot c4:eek:r 0,5 - 3 (5 kammar) Nyinköpta som jag säljer för 2700kr 3750-3850 (osäker) på addnature

Ring mig på 0735-337564
eller maila till
burgesimon@hotmail.com

Simon Burge

Ytterligare Info

Jag har fått förfrågan ifrån en soloklättrare med fullt rack så om ni inte har en klätterpartner men ändå vill åka och klättra lite multipitch i Norge så hör av er.

Finns i värsta fall möjlighet att låna ihop till ett rack om ni känner att ni saknar vissa detaljer.

//Simon

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips