Bilder på "Prylmarknaden" ?

Hej, jag använder Firefox som webläsare och jag kan inte se de bilder som läggs upp på "Prylmarknaden",
när jag byter till Explorer som webläsare går det bra att se bilderna .
Är det någon som har tipps på hur jag skall åtgärda detta så vore jag tacksam.
Trevlig helg önskas alla.

Texten ligger som ett element i posten och bilden som ett annat element.

Du måste i inställningarna till din Firefox definiera hur bilder skall öppnas.
Ett enkelt sätt är att avmontera Firefox och ladda ner det igen utan att ändra på standardinställningarna.

go tur

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Tack för supporten
Jag tog bort Firefox och laddade ner den igen men det löste tyvärr inte problemet.
Ang. att ändra inställningar i Firefox så skullle jag behöva lite mer support vart jag skall leta, tittade under Verktyg / Inställningar men det var inget som gjorde mig klokare.
Tacksam för hjälp om någon vet något i frågan.

Problem löst.

Nu är problemet löst.
"Adblock plus" blockerade bilderna , jag tog bort det för den sidan så jag kan nu se bilderna på "prylmarknaden".

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips