Bilder fraan cykelsemester

Jag gjorde en laengre tur foerra sommaren paa cykel (Tallin - Almaty, ca 600mil) och har lagt ut lite bilder fraan den paa:

http://www.ghdata.nu/stellan

Jag skulle gjaerna ha lite synpunker paa hemsidan om det aer naagon som orkar kolla igenom den.

/Stellan
j_stellan@yahoo.se

Ps. Jag forsaetter turen nu paa soendag...

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
lycka till

Ja det var ju precis vad jag ville se när jag sitter på jobbet och knappar på datorn...
Vilken väg tar du nu, blir det genom Kirgizistan och Tibet, KKH är väl stängd (gränsen iaf)? Har själv lite drömmar på en tur i området, men man kan inte vara tjänsteledig varje år. Men nån gång i framtiden...

...Johan...

Re: lycka till

jd; sa:
Ja det var ju precis vad jag ville se när jag sitter på jobbet och knappar på datorn...
Vilken väg tar du nu, blir det genom Kirgizistan och Tibet, KKH är väl stängd (gränsen iaf)? Har själv lite drömmar på en tur i området, men man kan inte vara tjänsteledig varje år. Men nån gång i framtiden...

...Johan...

Vad jag planera foer tillfaellet aer att ta mig ner genom Kirgistan och vidare vaesterut mot Uzbekistan. Daerifraan blir det norrut igen till Kazakhstan och vidare mot Altai. Planera att ta den nordligaste graenskontrollen mellan Kazakhstan och Kina innan jag foeljer vaestsidan av Kina soederut mot Tibet. Efter Tibet vill jag in i Burma men antagligen fungera det inte praktiskt saa jag kommer antagligen att fortsaetta till Laos innan jag kan komma mer soederut mot Thailand, Malaysia och Singapore.
Jag aaker tillbaka till Almaty paa soendag och foersoeker loesa vissa problem daer och efter detfaar jag vael se vilken vaeg det blir. Om du aer mer intresserad av fortsaettningen saa kan du skicka ett mail till mig saa jag kan skicka mail till dig naer jag uppdatera sidan.
/stellan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips