Bild/mått på VKV anita ryggstöd?!?

Hej!
Fick just hem skumsitsen och den uppblåsbara ryggkudden för uppfräschning av min gamla (>35år) Anita. Hade tänkt mig att såga till en playwoodskiva (alt. plexi) och ha som ryggplatta där sedan kudden kan fästas. Då är frågan vilken form och vilka dimensioner ryggplattan ska ha? Vet att det tidigare tillverkades sådan lösning på varvet och har sökt efter mått och bilder utan lycka. Är det någon vänlig som sitter på informationen? Bild alt mått mottages med glädje!

Du kan ju klippa till mallar i papp som du sedan överför måtten i från till någon lämplig skiva som inte är nötande på kajaken.

/K

Bilagor

• IMGP0059.JPG
    IMGP0059.JPG
    130.4 KB · Visningar: 823

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Japp, ska absolut jobba mig fram med en mall. Tack vare bilden blir det dessutom mycket enkelt. Allt blir så mycket smidigare när man har bilden klar för sig :) Stort tack!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips