Att bosätta sig i hotaheiti

Eftersom du skriver att du kommer att göra fritidsaktiviteterna för dig själv för det mesta så kan jag rekommendera att du köper en PLB (en sorts nödsändare). För min del har en sådan gett mig ett bättre självförtroende så att jag kan ge mig ut på de solo-turer som jag allra helst vill göra istället för att hålla mig till leder och platser där mest folk rör sig. Samtidigt har mina nära och kära känt en större trygghet när jag drar iväg på tur.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hur gick det, blev det nån flytt?
Ibland kan det svänga om snabbt i livet. Strax efter jag skrev detta inlägg träffade jag en tjej som jag idag kallar för flickvän, och snart är vi sambos. Den omställning som jag var villig att göra var inte längre lika lämplig. Fick istället kompromissa och lång historia kort så har allt löst sig utmärkt. Ingen flytt till hotaheiti i dagsläget men möjligheten kan komma igen och då kanske vi kan lösa livspusslet enklare.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips