Aquilo (North Sea Adventure)

Betala rätt pris

När jag kollade på kajak i vintras titade jag på denna och kom iallfall fram till att man bör Köpa den på annan plats, finns flera andra återförsäljare i sverige som är betydligt biligare, än billigare blir det om du går in på blocket söker på kajak stockholm så finns det en annons 2 st kajaker,

se här ex http://www.sjosport.org/kajak1.priser2.html finns även återförsäljare i falun samt ytterligare någon fast minns inte nu googla lite så kanske du hittar dem med

Mikael

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Vad tycker du om kajakmodellen som sådan är den bättre än de flesta eller medioker?

När jag kollade på kajak i vintras titade jag på denna och kom iallfall fram till att man bör Köpa den på annan plats, finns flera andra återförsäljare i sverige som är betydligt biligare, än billigare blir det om du går in på blocket söker på kajak stockholm så finns det en annons 2 st kajaker,

se här ex http://www.sjosport.org/kajak1.priser2.html finns även återförsäljare i falun samt ytterligare någon fast minns inte nu googla lite så kanske du hittar dem med

Mikael

Motionären

Jag köpte min Aquilo på en mässa i Tyskland för en tid sedan. Den var också något billigare där än vad den kostar i Sverige, betalde EUR 1550 ca 14700kr så jag rekommenderar också att titta runt.
Annars kan jag nog rekommendera kajaken som sådan. Bra kvalitet, finish i ytan och på luckor etc. Går också bra i vattnet, lättpaddlad och mer stabil än många andra kajaker jag paddlat tidigare.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips