Annons som inte hör hemma på Utsidan

Julstämning

Vet inte om det bara är jag som reagerat på den lättklädda damen model H&M som gör reklam för underkläder i högermarginalen. Brukar inte störa mig på H&M's damer men jag tycker inte att den annonsen hör hemma här på utsidan. Visst kan man vilja vara sexig även långt ut i skogen men ändå...

Och nej, jag är bara grundmedlem och kan inte stänga av annonserna (och det vill jag inte heller för då och då dyker det upp friluftsprylar som är intressanta). Det är inte annonsering i sig som jag stör mig på utan bara den med damunderkläderna.

Kan inte utsidan-admin sålla lite...snälla?

Äkta julstämning är när H M kommer med sina annonser...
 

avslutad210712

Gäst
*haha*

Var surfar Ni? Jag har Getout, Addnature, Northstar, STF och andra intressanta annonser på min sida
 
Jag får också konstiga annonser, bl. a. med sexisisk reklam. Men jag använder inte ens google. Jag kör med Growyn.

Fast det borde inte spela någon roll, eftersom Growyn använder sig av Googles sökmotor. Om du jämför en sökrad med Growyn och Google, så ser du att det är precis samma sökresultat och förslag på sökningar som dyker upp.

Mvh /Joel
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.