Alpinbräda

Är det någon som har erfarenhet när det gäller åkning på alpinbräda? Är det så svårt som det utger sig att vara? Jag är grymt sugen på att införskaffa en! Är det shittigt dyrt? och var kan man få tag på en sådan?

/Sandra
 
Hej Sandra,

Det var några år sedan jag hade en period då jag åkte alpinbräda - men det bör ju finnas personer här som kan detta....

Om Alpinepunk finns kvar bör du kolla in hemsidan. Vill minnas att dom sålde F2-brädor också!?


/Andi
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.