Alpinbräda

Jag tillhör de få i detta land som åker alpinbräda
jag undrar nu om någon har något bra förslag på
var man kan köpa alpinbrädor gärna i sthlms
området

Bromma.

Det är alltid lite krångligt med Alpinbrädor. Om du inte har kollat OneOff Shop och Skidsport Bromma tycker jag att du ska höra med dom! Dom brukar kunna beställa in det mesta!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Canting plattor

Hallo! vet någon var jag kan få tag i plattor (till 4x4 system) för att vinkla bindningarna,
Jag har sökt förgäves på nätet,
Burton har en modell som är justerbar men importören här i Norge vet knappt vad en alpinbräda är,
Jag är tacksam för alla tips.

Sea Fun

Tjah! Den lokala surf-butiken i Gävle säljer sådana! Kolla in på http://www.seafun.nu däe finns mail och telefonnummer! (Det är nog smartast att ringa, för Ted är inte så intresserad av datorer så han kollar inte mailen varje dag!) Lycka till!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips