Almgrens Multi Skate

Finns det någon som har erfarenhet av Almgrens Multi Skate? Skyllermarks Birka har jag uppfattat som OK i tidigare insändare. Finns det något annat alternativ om jag vill åka i mina Meindl?
/ Myro

Lundhags Multiskate

Hej!

Jag har använt Lundhags Multiskate i snart två år och är hitills mycket nöjd. Har du t.ex. Meindl-känga som du trivs med är det ett lämpligt alternativ. De är enkla att sätta på (pumpspännet är suveränt) och jag har ingen uppfattning av att de skulle fungera sämre än traditionella skridskor. Ett bra köp!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
multiskate är jättebra

Hej
Köpte multiskate som jag kombinerar med ett par Meindlkängor och jag måste säga att det fungerar jättebra! Jag har åkt med ett sällskap av rutinerade åkare och de hade problem att hålla tempot och blev snabbt trötta. Skridskon går snabbt, säkert och stabilt. Avverkade 42 km redan andra försöket. Definitivt en lyckad kombination med vandrarkängor. Priset betyder ju något om du jämför kvaliten mellan skridskokängorna och vandringskängorna. Vid motionsåkning är ju stabiliteten viktig vilket vandringskängor ger.

Hälsningar
Robert

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips