Åkning i Avoriaz!

Hej!

Jag hade tänkt dra ner till Avoriaz vecka 13. Jag har aldrig varit där förrut, så jag tänkte höra om det är någon som har tips om nåt gött stråk. Jag vet att det är väldigt sent på säsongen, men det var den enda veckan som passade.

Så om någon känner till nåt stråk får ni gärna höra av er. Om det sen innebär att vi får klättra i några timmar gör det inget. Det är i alla fall mer känsla än att åka helikopter upp.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.