Äventyrskompis/ar i Skåne!

Ta det till nästa nivå.

Låt oss ta det hela till nästa nivå. Vf inte starta en Fbgrupp där vi kan fixa olika arrangemang. Har en tanke om att folk e mer aktiva där än här. Samt lite enklare att ha koll på om någon skriver något nytt. :)

Smart!

Låt oss ta det hela till nästa nivå. Vf inte starta en Fbgrupp där vi kan fixa olika arrangemang. Har en tanke om att folk e mer aktiva där än här. Samt lite enklare att ha koll på om någon skriver något nytt. :)

Det låter som en mycket smart idé tycker jag :)
Och eftersom du kom på idén så kan du starta gruppen? =) Absolut en bra grej då jag som du säger tror att folk är mer aktiva där..

om du vill så heter jag Fredrik Hansson, kommer från Landskrona och har en pressbild där jag sitter på en klippa och spanar ner mot rovdjurstorget samt kollagebild över rapadalen (sett norrifrån) på FB, borde inte vara allt för svårt att hitta:) Adda mig där så kan vi snacka mer:)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Done!

Det låter som en mycket smart idé tycker jag :)
Och eftersom du kom på idén så kan du starta gruppen? =) Absolut en bra grej då jag som du säger tror att folk är mer aktiva där..

om du vill så heter jag Fredrik Hansson, kommer från Landskrona och har en pressbild där jag sitter på en klippa och spanar ner mot rovdjurstorget samt kollagebild över rapadalen (sett norrifrån) på FB, borde inte vara allt för svårt att hitta:) Adda mig där så kan vi snacka mer:)

Grupp skapad!!!!

Äventyr från Skåne heter den. E bara att ansöka... (Om du e från Skåne vill säga) ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips