• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Äventyr/vandrings kompis sökes runt Trondheim trakterna:D

Hej allihop!

Tänkte om det finns fler här som befinner sig i Trondheim trakterna?!
Isåfall ropa ut !!!

Jag är en 27 årig tjej helt grön vad det gäller äventyr och har aldrig varit på ett fjäll i hela mitt liv.Det är sant, helt enkelt för att kompisar/familj inte velat samma saker som en själv.
Men nu har jag bott + jobbat i Trondheim i snart 2 månader, börjar bli lite hemma här och inspireras så jäkla mkt av vyerna här.

Jag vill ut på äventyr. Egentligen bara komma ut på ett fjäll för att börja någonstans. Men eftersom det tar lite tid att lära känna folk, så gör jag ett inlägg här så länge !
Vägrar ge mig ut själv ! Men vill så gärna få uppleva fjällvärlden..

Jag är social, och humoristisk.. tror inte att man kan ha tråkigt med mig.

Finns det någon kille/tjej som skulle vilja testa på vandring runt Trondheim trakterna och som är i min ålder? Eller om du har erfarenhet av vandring/gå på turer innan.

Senast ändrad:
Hej!
Är du fortfarande kvar i de trakterna?
Jag är väldigt sugen på att komma iväg och vandra nu i höst.
Jag bor i södra Sverige och har tittat lite på flyg till Bergen, kanske göra en longweekend och åka över en torsdag-tisdag. Någon gång mellan september till mitten av oktober.
Men Trondheim funkar det också! Norge är ju ett fantastiskt land.

Du kan ju höra av dig om du tycker det verkar intressant :)
Jennyreser@Yahoo.se

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!
Jag är en tjej på snart 25 år som bor i södra Sverige. Jag har alltid älskat friluftsliv men har inte kommit iväg så mycket som jag hade velat pga studier. Nu är studierna klara och jag längtar efter att komma igång med det på riktigt! Jag hade tyckt att det hade varit jättekul att komma ut och vandra!

Jag vet att jag är lite sent på det, med tanke på när du postade. Men om det blir fler tillfällen så hänger jag gärna med! :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips