• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Abisko V.29-30

Hej!

Jag har tänkt vandra i Abisko, sträckan inte bestämd än men kanske Abisko -Nikka, har tidigare gått Kungsleden några gånger men aldrig ensam, svårt att hitta ngn som inte redan har planer. Kul om vi blir fler som vill hänka.

Bara för att förtydliga, jag kan endast v.29-30 och lagom om man vandrar max en vecka och kan endast inom dessa veckor! Jag har bra kondis så vill gärna gå på rätt ordentligt, men såklart njuta av naturen också. Jag är helst inne på att bo i stuga men tält funkar också (har inget tält själv). Min lilla hund kommer följa med:)

Kort om mig, jag är trevlig, positiv och okomplicerad. Kul om du är runt 30 och vandrar helst med tjejer, beror lite på hur många som är intresserade. /Malin

hej

jag är ledig vk 30 och funderar på en liten tur någonstanns.. vet dock inte riktigt vart än.. så tänkte skumma igenom lite här och sedan kanske göra ett eget inlägg eventuellt.

Jag kan ev vara intresserad av att hänga med upp.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips