Städade i förrådet häromdagen och hittade några prylar jag glömt bort, nämligen tre extrafickor av Klättermusens fabrikat. De är försedda med små "pinnar" som gör att man kan fästa dem i hålbanden som åtminstone förr fanns på många av Klättermusens säckar. Jag drar mig till minnes att jag fick med dem för många år sedan när jag köpte en begagnad Klättermusenryggsäck.
Jag kommer inte att använda dem, utan jag funderar på om de kan vara värda att försöka sälja. Det är ju trots allt Klättermusen, och därmed kanske värda några kronor.
MEN! Vad är det för specialfickor? Vad är tanken att de ska användas till? Vad ska jag kalla dem i en eventuell annons? De verkar för övrigt helt oanvända.
Jag kommer inte att använda dem, utan jag funderar på om de kan vara värda att försöka sälja. Det är ju trots allt Klättermusen, och därmed kanske värda några kronor.
MEN! Vad är det för specialfickor? Vad är tanken att de ska användas till? Vad ska jag kalla dem i en eventuell annons? De verkar för övrigt helt oanvända.