Utrustning allmänt Annat om utrustning

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2018-07-22, 21:24
Vdv Vdv är inte uppkopplad

Är det någon mer än jag som har sjukt svårt att få tag på flaskan när den sitter i stretchfickan på sidan när man har säcken på sig. Sjukt irriterande ännu svårare att få i den igen. Synd att man inte kan ha vätskesystem i den. Jag har provar grip 60 ska även prova tor 60.
Svara med citat
Gammal 2018-12-05, 13:33
Razzle-Dazzle Razzle-Dazzle är inte uppkopplad

Otroligt bra tråd!
Blev förvånad över den angivna vikten, trodde Klättermusen hade relativt tunga grejer. Ser ut att vara i mitten-segmentet.

Stämmer vikten på 2,5 kg för 80-litern Tor?
Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 13:16
Mada92 Mada92 är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av qwert Visa inlägg
Grip 40 l ser ju riktigt lovande ut, verkar vara en bra ersättare till gunger.
Är det någon som har varit och känt på den ?
Fick hem Grip 40L 2.0 igår och fick en postitiv känsla utav den.Den känns gedigen och "spännande" ryggsäck med en del smarta funktioner och välidgt bra bärsystem.

Men är väldigt osäker på om jag kommer att trivas med att den sitter så högt upp på ryggen, då båda höftbältet hamnar mycket högre än man är van vid och att ryggsäcken slutar ovanför längdryggen. Gymmar en del och har en bredare övrerygg och ganska tydlig svank i hållningen.

Är det någon som har en klättermusen som har samma typ av bärsystem (sitter högt på ryggen)? Vänjer man sig efter ett tag? Så svårt att testa då man inte vågar ta ut den på tur om man skulle vilja returnera den.

/A
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58.

Logga in