Lång runda i Malmö ?

Hellu! :) Har hittat mina inlines för ett par dagar sen och jag tänkte börja åka igen men jag vet inte riktigt var. Har letat runt på internet men jag har inte hittat nåt :( Vill helst åka ¨långa rundor runt malmö, gärna utanför oxå, men jag vet inte hur jag ska hitta de och därför ber jag er om hjälp här hehe :) Läste en annan inlägg här på utsidan.se och nån skrev någonting om att cyklevägen från malmö till lund via burlöv är bra för att åka inlines och att det är inte heller många som åker den vägen. Problemet med det är att jag evt ine hur jag ska hitta det vägen på eniro lr hitta.se så jag vet iaf var jag ska börja så jag inte åker vilse X) sskulle uppskatta väldigt mkt om ni kan hjälpa mig!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Angåenge rundan Malmö/Lund länkar jag nedan till vägen utritad på karta. Där är en extra del utsatt, men man kan väl säga att vägen till Lund börjar vid Värnhem. Trevlig åkning! Titta gärna in på Malmötråden i inlinesforumet om du vill ha sällskap. Har inte hänt mycket där på ett tag, men förhoppningsvis går det att ändra på! :)

http://jogg.se/?sida=map&id=218006

Förlåt för jag svarar så sent, det var riktigt länge sen jag var inne här :O glömde bort det tyvärr haha

Immz: tack för kartan! ny sommar på väg nu och även nya inlines! Ska ta och utmana mig själv med den vägen du gav mig :)

MyskateMyFreedom: ja det hade varit kul, jag får vara mer aktiv här för skulle också vilja ha någon att åka med':)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips