|
|||
|
Vinterns sportlov är på gång från söder till norr, trots att vintern ser lite olika ut i landet så finns det mycket kul att hitta på i naturen! Ta med kameran ut och leta roliga motiv till fototävlingen "Påminner om...". Ut och njut! Ser brevet konstigt ut? Du kan läsa det i webbläsare istället. Vill du inte ha brev från oss kan du avbeställa det här. Vid andra frågor, kontakta Utsidans redaktion (#ID#) Skickat till #email# |
#VIEWTRACKER#
Lästips
-
En utenatt vid Frostavallen Friluftsområde i Skåne
En Utenatt i månaden, är ett friluftskoncept vars syfte är att locka ut fler personer i naturen. Det innebär helt enkelt att övernatta utomhus ...Anders Hermansson
-
Friluftsliv, företag & livsresa
Vägen är inte alltid spikrakt framåt. Dock har jag lärt mig mycket och jag är stolt att jag har fått vara med om resan.Daniel Vilhelmsson Wesén
-
Recension av Claes Grundstens bok "Sarek"
Att säga farväl till ett landskap Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ... 2 kommentarerAnders_sthlm
-
Stugvandring på Ostkustleden
Skånevandrare på turné till Ostkustleden. 2 kommentarerAnders Hermansson
-
Fem dagar i Urho Kekkonens nationalpark
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ... 1 kommentartillin
-
Vandring till Dim Çay-flodens källa i Turkiet
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ... 2 kommentarerAZDaniel
-
Dagstur längs Prins Bertils stig i Halland
Jobbet förde mig till Halland, där jag mötte försommaren under tre dagar. Kontrasterna mot väderförhållandena i Östersund var stora.personnvik
-
Vandring på Madeira – Del 1
Friluftsliv med strapatser samt stadsnära vandring på Atlantens pärla. 1 kommentarAnders Hermansson
-
Björnspaning vid Rotälven i norra Dalarna
En blogg om mina vårliga traditioner i björnens marker, där vintern långsamt släpper sitt grepp och livet återvänder till skogarna. 2 kommentarerClaes Grundsten
-
Vintertur genom södra Sarek
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ... 5 kommentarerhansnydahl
